12 March 2017

Saya Nak Masuk Bloglist S.K. Selama 3 Bulan (April 2017 - Jun 2017)

Saya Nak Masuk Bloglist S.K. Selama 3 Bulan (April 2017 - Jun 2017)
Klik Banner tuk Join

Assalamualaikum,

Segmen by S.K mencari bloglisr selama 3 bulan dan mecari 3 pemenang bertuah untuk memenagi hadiah misteri!!

Dengan syarat mudah :

1. Follow S.K
2. Buat Entry '' Saya Nak Masuk Bloglist S.K. Selama 3 Bulan (April 2017 - Jun 2017)''
3. Letak banner di atas dan backlink
4. Sambung ayat ini

"Saya berblogging kerana .........."

Saya berblogging kerana minat dalam penulisan. Unni suka share sesuatu yang bermanfaat like ilmu pengetahuan tentang islam, keindahan alam ( travel ) dan mencari sahabat. Blog adalah satu-satunya laman sosial yang mempunyai 1001 sahabat +ve. Nak +ve kena cari sahabat +ve kan.

Unni suka membaca blog sahabat. Masakan, tip, toturial Travel dan macam-macam lagi!! secara automatik menambah ilmu pengetahuan yang ada. Ilmu itu perlu di cari, cari lah dengan apa daya sekalipun. satu satunya di blog terselit 1001 ilmu pengetahuan!!

Dan blog juga merupakan diari harian Unni, sebab segalanya Unni kongsi disini. kerana setiap hari itu bermakna. Diari maybe untuk anak-anak, cucu dan sebagainya. erti kata lain di masa TUA.

Sekian.

By S.K

Senang je kan ? Hope ada yang nak support . Kita sama-2 support okay ? 
Tarikh tutup : 30 June 2017 

Coretan Hati

1 comment:

Assalamualaikum Kamu, TQ sudi singgah.. Sila tingalkan jejak kamu yer, agar tak hilang dari RADAS dan maaf jika tak sempat membalas comment, saya akan membalas kunjungan anda ^_^